Blog MiTiGi

Cartile de vizita — ce trebuie sa contina?

   Cartile de vizita sunt o prelungire a brand-ului pe care il creezi.
Daca analizam pur tehnic, elementele unei carti de vizita ar fi:

         1. Nume si prenume
         2. Functia ocupata
         3. Denumirea companiei/ serviciului prestat
         4. Adresa sediului(oficiului) companiei
         5. Pagina web a companiei
         6. Adresa de e-mail
         7. Numarul de telefon/fax
         8. Mai nou cod QR
         9. Ca sa fii mai usor de gasit, daca nisa ta este offline, ai putea adauga si harta.

   Acum sa vedem si cealalta parte, mai creativa.

   Am identificat doua tipuri principale de carti de vizita :

         1. Informativa, despre companie, produs, unde date personale pot sa nu fie, adica nume, functie etc, ele joaca rolul unui mini flayer care poate fi pastrat in portmoneu (aici poate fi pusa si harta pe partea verso daca e necesar).

         2. Si personala, pentru networking, sau cind faci contact direct cu persoana in imprejurari care predispun la comunicare. Acestea trebuie sa fie cit mai simple din punct de vedere informational (denumire companie, logo, date de contact, nume, functie si atit), dar imprimate pe hartie calitativa, este fata Ta.

   In ambele cazuri pentru un impact vizual cit mai bun este de dorit sa fie folosite maxim doua font-uri si cit mai putine culori, inclusiv culorile sa se combine vizual.

   Un logo este aproape obligatoriu daca il ai, deoarece el este primul pas spre recunoasterea brand-ului la care muncesti.

   Da, si un slogan, daca ai unul foarte bun desigur, in caz contrar mai bine nu il plasezi pe carti de vizita, pana faci urmatoarele carti de vizita va aparea cu siguranta. Daca esti la inceput de cale in crearea unui brand, vei afla pe parcurs ce asteapta clientii de la afacerea ta si atunci iti va veni si Sloganul perfect! Dar ne-am abatut de la subiect ?

   Si desigur sa imprimam toate acestea pe o HIRTIE de calitate si care te reprezinta.

   Mai sunt multe de spus la capitolul Carti de vizita, dar uneori prea multa informatie strica ?

   Si cind alegi compania cu care sa lucrezi la cartile Tale de vizita, ai grija sa-i pese de imaginea Ta, si sa te poata indrepta in directia corecta in caz ca nu esti sigur in alegerea Ta.

Multumim! Sa aveti o zi la superlativ!

Cu drag MiTiGi (incercam sa facem lumea mai buna ?

#iLoveMiTiGi #oLumeMaiBuna